STAGE3 PRO

Technické informace

RFA S3-2018


Ocelová konstrukce vyvinutá a vyrobená ve Švýcarsku, systém zpětné vazby, zesilovač, Sim Steering2 Direct Drive motor volantu. Pomocí přihrádky jsou PC a řadiče skvěle uloženy a uvázány pod simulátorem. S rozměry 200 cm x 100 cm x 125 cm a hmotností 160 kg je simulátor snadno přemístitelný pomocí paletového vozíku.

 

RFA modul pohybu a trakce


2 x 150 mm / 40 kg písty SCN6 (250 pohybů za sekundu) pro simulaci pohybu podvozku vyplývajícího z nárazů, zrychlení a zpomalení a zatáčení (stoupání, naklápění). 1 x 150 mm / 40 kg píst SCN6 (250 pohybů za sekundu) pro simulaci pohybů na zadní nápravě v důsledku ztráty přilnavosti a aktivního úhlu řízení. Součástí je USB control box.

 

Joule Performance PC


- Špičkově vybavený počítač od Joule Performance – čipset Z370, GTX 2080TI 11GB grafická karta, Intel i7-8700K procesor, 16GB DDR4 operační paměti, 500GB SSD disk.

 

SAMSUNG 49“ prohnutý monitor


Špičkový herní monitor simuluje svým prohnutím tvar čelního okna automobilu. Rozlišení 3840x1080p je vhodné pro všechny běžné simulační tituly.

.

Ovládací prvky

 

  • RFA volanty – Touring, Rallye, Drift, GT3, Formula/LMP Ve spolupráci se společností OMP jsou nabízeny lehké volanty, včetně pádel řazení z karbonu, programovatelných tlačítek a kabelu USB ve standardu běžném v motorsportu. Volanty jsou identické kopie těch ze závodních vozů a jsou vyrobeny ze stejných materiálů.
  • SimSteering2 systém od Leo Bodnar využívá vysoce precizního servo motoru a nabízí momentové výstupy v rozsahu 16 – 20 nm. Spolehlivý motor umožňuje nastavovat pro úhel natočení volantu, sílu, odpor a tlumení.
  • Pedály mají plně nastavitelnou geometrii a potřebnou sílu pro stlačení. Heusinkveld Pro pedály umožňují stlačení silou až 55kg, Heusinkveld Ultimate umožňují až 136kg. Uchyceno na RFA konzoli.
  • Ruční brzda od Heusinkveld využívající technologii zátěžových buněk, citlivá na tlak.
  • Sekvenční řazení od Manu-Factory odvozené od předchozí Porsche 911 GT3 Cup a je nutné zakoupit mimo konfigurátor.
  • H manuální řazení od SHH může být využíváno i jako sekvenční řazení a je uchyceno k RFA konzoli naším držákem.

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

 

Jaký je rozdíl mezi STAGE1 PRO a STAGE3 PRO?
Za více než 4 roky vývoje je celková koncepce plně vyvinuta. Simulátor pracuje ve všech třech směrech pohybu (stoupání, naklápění, zatáčení), zatímco STAGE1 PRO může mít integrovaný pouze systém Traction Loss. Kromě toho může STAGE 3 PRO poskytovat více zpětné vazby na brzdu pomocí integrovaného předpínače bezpečnostního pásu.

Jak mohu hodnoutit pohyby simulátoru?
To je na tobě! Snižujeme dráhy pohyby na nezbytné, protože realitu nelze nikdy simulovat identicky a pouze čisté a rychlé základní pohyby dávají smysl.

Jak velký/malý rozdíl je mezi realitou a simulátorem?
Dodavatelé softwaru jako Assetto Corsa nebo iRacing vytvářejí většinu evropských a amerických závodních tratí za pomocí laserového skenování. Komunitní „mody“ nyní rozšiřují výběr téměř na všechny stávající světové závodní dráhy. Detail optických referenčních bodů je úžasný. Vozidla jsou konstruována ve spolupráci s výrobci z dat CAD a geometrie jízdy a zdokonalují ji řidiči továrny při simulaci. Kromě vozidel GT3 najdete také sportovní automobily, vozidla GT4, veterány, klasická auta a formule. V profesionálním sektoru je nyní příprava pomocí simulátorů standardní - jak pro řidiče, tak pro týmy (nastavení).

Mohu mít v simulátoru své vlastní auto?
Ano, jsme schopni naprogramovat auto pomocí dat z telemetrie. Je možné použít i stejný volant, jako v reálném voze. Čas na simulátoru a v reálu je téměř totožný. O cca vteřinu na kolo bývá rychlejší simulátor, jelikož na řidiče tolik nepůsobí pud sebezáchovy. Nebojí se tolik, že auto, či sebe poškodí.

Hledat
Staň se závodníkem
Staň se závodníkem

Zajímá tě svět on-line závodů? Staň se jedním ze závodníků a dostaň se až na opravdovou trať.

Číst více